از سرگیری مذاکرات غیررسمی منچستریونایتد و چلسی برای انتقال رونی

از سرگیری مذاکرات غیررسمی منچستریونایتد و چلسی برای انتقال رونی

باشگاه منچستریونایتد مذاکرات غیررسمی اش با باشگاه چلسی در مورد انتقال وین رونی را از سر گرفته و از این باشگاه در مورد شرایط انتقال خوان ماتا پرس و جو کرده است.

هرچند دیوید مویس، سرمربی شیاطین سرخ، بارها اعلام کرد که وین رونی فروشی نیست اما مدیران دو باشگاه در 48 ساعت گذشته مذاکراتی غیررسمی در مورد انتقال این ملی پوش انگلیسی داشتند.

بحث اصلی این مذاکرات در مورد مبلغ انتقال رونی بود؛ یونایتدها که پیشنهاد 30 میلیون پوندی چلسی برای این بازیکن را رد کرده اند، خواهان 40 میلیون پوند برای فروش این بازیکن هستند.

از سوی دیگر، یونایتدها بار دیگر برای به خدمت گرفتن خوان ماتا ابراز علاقه کردند؛ بازیکنی که گفته می شود در اولین پیشنهاد چلسی برای خرید رونی، به همراه داوید لوئیز، به عنوان بخشی از مبلغ انتقال مطرح شده بود.

هرجند باشگاه لندنی این ادعای منچستریونایتد در مورد انتقال ماتا به عنوان بخشی از مبلغ انتقال رونی را رد کرده بود اما یونایتدها که در خرید یک هافبک بازیساز ناکام مانده اند، این ملی پوش اسپانیایی را زیر نظر دارند.

وین خیلی حرفه ای در تمرینات منچستریونایتد شرکت می کند اما برکسی پوشیده نیست که او می خواهد این باشگاه را ترک کند."

یونایتدها هرچند علاقه ای به فروش رونی به رقیب لیگ برتری شان ندارند اما امیدوارند که با به خدمت گرفتن خوان ماتا، از نارضایتی هواداران شان کم کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, | 1:48 | نویسنده : mahdi |
  • پول فا
  • ریاح